Niniejszy Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną ma na celu ułatwienie Klientom korzystania ze Strony Internetowej pod adresem internetowym: https://www.finbo.pl , umożliwienie Klientom uzyskania jak najszerszej wiedzy o przedmiocie przyszłej Umowy Pożyczki zawartej z Pożyczkodawcą za naszym pośrednictwem, a także wskazanie Klientom na katalog ich uprawnień i obowiązków związanych z zawarciem Umowy Pożyczki. Regulamin skierowany jest do Konsumentów. Powyższe założenia należy brać po uwagę dokonując wykładni postanowień Regulaminu.
Pojęcia użyte w niniejszym Regulaminie mają znaczenie nadane im w przepisach prawa, Umowie, bądź w niniejszym paragrafie:
a) Dział Obsługi Klienta – osoby zatrudnione w dziale zajmującym się obsługą Klienta, które posiadają stosowne upoważnienie do kontaktu i obsługi Usługobiorcy;
b) Dyspozycja – zlecenie Usług złożone przez Usługobiorcę po zalogowaniu się do Profilu Klienta za pośrednictwem strony internetowej;
c) Hasło – ciąg ośmiu znaków alfa-numerycznych ustanowiony przez Usługobiorcę, umożliwiający jednoznaczną identyfikację i weryfikację tożsamości Klienta;
d) Klient – Usługobiorca, który zamierza zawrzeć lub zawarł umowę pożyczki z Pożyczkodawcą za pośrednictwem Pośrednika;
e) Login – adres e-mail Klienta podany podczas rejestracji;
f) Pośrednik - Fincapital Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 18B, 02-676 Warszawa, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0000653383, NIP: 7010642695, REGON: 366100525, o kapitale zakładowym w wysokości 5.000 PLN;
g) Pożyczkodawca – PrimaStar Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie przy ul. Domaniewska 47/10, 02-672 Warszawa, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0000655110, NIP: 7010645328, REGON: 366157583, o kapitale zakładowym w wysokości 200.000 PLN, współpracujący z Pośrednikiem przedsiębiorca, który w zakresie swojej działalności gospodarczej udziela lub daje przyrzeczenie udzielenia Konsumentowi pożyczki;
h) Profil Klienta – indywidualne konto internetowe Usługobiorcy założone na Stronie Internetowej podczas rejestracji;
i) Regulamin – niniejszy Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną;
j) Formularz – Usługa, o której mowa w §4 ust. 2 lit. b.
k) Rejestracja – proces rejestracji danych Usługobiorcy na Stronie Internetowej, który zostaje zakończony aktywowaniem Profilu Klienta i umożliwia zawarcie Umowy Pożyczki;
l) Strona Internetowa – strona internetowa Pośrednika prowadzona pod adresem internetowym: https://www.finbo.pl Jest to system aplikacji internetowych udostępnionych na domenie https://www.finbo.pl stanowiących zbiór dokumentów statycznych i dynamicznych, zawierających pliki graficzne, skrypty oraz inne elementy zbioru połączone wzajemnymi relacjami;
m) Umowa Pożyczki – umowa o kredyt konsumencki zawarta za pośrednictwem Strony Internetowej pomiędzy Klientem a Pożyczkodawcą za pośrednictwem Pośrednika;
n) Usługa – określona w Regulaminie i świadczona bezpłatnie za pomocą Strony Internetowej przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy drogą elektroniczną usługa w rozumieniu art. 2 pkt 2 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną;
o) Usługodawca – inaczej Pośrednik;
p) Ustawa – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tj. Dz.U. z 2017 r. poz. 1219 ze zm.);
r) RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE;
s) Usługobiorca – oznacza osobę fizyczną, Klienta, korzystającego z zasobów Strony Internetowej na zasadach i w zakresie przewidzianym w Regulaminie.
Regulamin określa:
a) rodzaje i zakres Usług świadczonych drogą elektroniczną przez Usługodawcę, za pośrednictwem Strony Internetowej https://www.finbo.pl
b) warunki świadczenia usług drogą elektroniczną przez Usługodawcę, w tym (i) wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca i (ii) zakaz dostarczania przez Usługobiorcę treści o charakterze bezprawnym;
c) warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną;
d) tryb postępowania reklamacyjnego.
Na podstawie Regulaminu Usługodawca w ramach Strony Internetowej świadczy na rzecz Usługobiorcy Usługi, w szczególności umożliwia zapoznanie się z informacjami dotyczącymi Usługodawcy, w tym związanymi z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą, oraz aktualną ofertą w zakresie świadczonych Usług, a także umożliwia uzyskanie informacji o sposobie uzyskania Pożyczek oraz zwrotu Pożyczek, a także umożliwia za pomocą Strony Internetowej na korzystanie z następujących Usług:
a) kalkulator pożyczkowy - Usługa pokazująca w sposób przybliżony wpływ wysokości kwoty Pożyczki oraz okresu spłaty Pożyczki na pozaodsetkowe koszty Pożyczki (w tym opłaty) oraz rzeczywistą roczną stopę oprocentowania;
b) formularz - Usługa przybierająca postać umieszczonego na Stronie Internetowej elektronicznego formularza udostępnionego Usługobiorcy w celu wszczęcia Rejestracji, a w przypadku jej pomyślnego przebiegu - w celu (i) utworzenia Profilu Klienta, (ii) zawarcia Umowy Pożyczki oraz (ii) zapewnienia Usługobiorcy możliwości składania Wniosków o Udzielenie Pożyczek oraz innych oświadczeń związanych z Umową Pożyczki, możliwość składania których przewiduje Umowa Pożyczki.
Usługodawca świadczy również drogą elektroniczną takie Usługi jak:
a) utworzenie Profilu Klienta;
b) składanie wniosków pożyczkowych;
c) wprowadzanie oraz aktualizacja danych osobowych w Profilu Klienta;
d) wysyłanie wiadomości do Usługodawcy;
e) podgląd aktualnego stanu zadłużenia Klienta;
f) podgląd listy pożyczek udzielonych Klientowi oraz ich statusu.
Dla prawidłowego korzystania ze Strony Internetowej i Profilu Klienta wymagane są od Usługobiorcy:
a) komputer (PC, Mac, inny) lub inne urządzenie multimedialne z dostępem do internetu;
b) dostęp do poczty elektronicznej (e-mail);
c) korzystanie z przeglądarki internetowej Internet Explorer 7.0 (lub nowszej) albo Mozilla Firefox 3.6 (lub nowszej) obsługującej pliki Cookies, JavaScript oraz Adobe Flash Player (dla niektórych treści).
Usługobiorca zobowiązany jest do:
a) korzystania ze Strony Internetowej i Profilu Klienta w sposób zgodny z Regulaminem, prawem powszechnie obowiązującym oraz dobrymi obyczajami, obejmującym między innymi poszanowaniem praw osób trzecich takich jak dobra osobiste czy prawo własności intelektualnej;
b) podania prawdziwych, prawidłowych, dokładnych, kompletnych i nie wprowadzających w błąd danych osobowych;
c) nieprzekazywania treści o charakterze bezprawnym.
a) pisemnej składając osobiście, w siedzibie Usługodawcy,
b) pisemnej przesyłając przesyłkę pocztową na adres siedziby Usługodawcy,
c) ustnej składając telefonicznie za pośrednictwem Działu Obsługi Klienta,
d) ustnej składając osobiście do protokołu podczas wizyty Klienta w siedzibie Usługodawcy,
e) elektronicznej z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej na adres: info@finbo.pl.
Prawidłowo złożona reklamacja powinna zawierać następujące dane:
a) oznaczenie Usługobiorcy (imię, nazwisko, adres e-mail, adres do korespondencji, numer telefonu, numeru PESEL lub numer pożyczki);
b) opis problemu będącego podstawą złożenia reklamacji;
c) żądanie Klienta / Usługobiorcy w zakresie sposobu rozpatrzenia reklamacji;
d) określenie sposobu, w jaki Klient/ Usługobiorca chce uzyskać odpowiedź na złożoną reklamację;
e) podpis Klienta – w przypadku składania reklamacji w formie pisemnej lub ustnej do protokołu.
W szczególnie skomplikowanych przypadkach, uniemożliwiających rozpatrzenie zgłoszenia reklamacyjnego i udzielenie odpowiedzi w terminie 30 dni, Pośrednik w informacji przekazywanej Klientowi, który wystąpił ze zgłoszeniem reklamacyjnym:
a) wyjaśnia przyczynę opóźnienia;
b) wskazuje okoliczności, które muszą zostać ustalone dla rozpatrzenia sprawy;
c) określa przewidywany termin rozpatrzenia reklamacji i udziela odpowiedzi, termin ten nie może jednak przekroczyć 60 dni od dnia otrzymania reklamacji.
O rezultacie rozpatrzenia zgłoszenia reklamacyjnego Pośrednik udziela Usługobiorcy odpowiedzi w formie:
a) pisemnej – przesyłką pocztową wysłaną na adres Usługobiorcy wskazany w zgłoszeniu (domyślnie);
b) elektronicznej – e-mailem na adres Usługobiorcy wskazany w zgłoszeniu (wyłącznie na wniosek Klienta).